Prezydent Miasta Piły na podstawie Uchwały Nr XXVII/414/16 Rady Miasta Piły z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły, jej organizacji i trybu działania ogłasza nabór kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji

Prezydent Miasta Piły zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.) prowadzące działalność na terenie miasta Piły do zgłaszania kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji.

Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły składa się z 13 członków, w tym 7 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzących działalność na terenie miasta Piły.

Kadencja Rady trwa 3 lata.
Zgłoszenie kandydata na członka Gminnej Rady należy złożyć w formie pisemnej na formularzach: „Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji” oraz „Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji”, załączonych do ogłoszenia.

Każda organizacja/podmiot może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.

Zgłoszenie kandydata następuje poprzez złożenie wypełnionych i podpisanych formularzy w zamkniętej kopercie:
1) bezpośrednio w Urzędzie Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła, Kancelaria Główna (pok. 134) w godz. 7:30 - 15:30 z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji”;
2) lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły IV kadencji”.

Ostateczny termin zgłaszania kandydatur upływa dnia 6 kwietnia 2017 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Zgłoszenia niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Temat prowadzony jest w Wydziale Rozwoju i Funduszy Urzędu Miasta Piły.
Kontakt: tel. 67 210 42 21, 67 210 42 11; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

PREZYDENT MIASTA PIŁY
/-/ dr inż. Piotr Głowski

Załączniki:
Odsłony: 243

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Rozumiem